I'm not upset, I'm fucking pissed, I spelled it out you're illiterate

Rubriklåt: Did you come med girl in red, definitivt en av de bästa låtarna från i år
 
Nämen hallå igen! Hoppas att ni har det bra denna lördagskväll. Blev nu oerhört osäker på om det var lördag, men det var det visst. Och igår var det ju fredag och sommarquiz! Som vanligt hade Saga, Oskar och Elias fixat quiz. Vi var dock inte så många deltagare, så det var två mot två, och jag tävlade med Elias tjej som jag aldrig träffat innan. Vi hade väldigt trevligt ("är ni klara med frågan?" "ja förlåt, jag fastnade i Ellens hår!") och trots att vi konstant kände att vi sög så vann vi! Quizet var eminent (även när jag pajade alla deras fråge-uppläsningar...förlåt) och jag slaktade eurovision-frågan, så jag hoppas att Annoushka var stolt över mig. Min lagkamrat ville mer ha frågor om black metal men det fick hon inte. Däremot fick vi champagne för att vi vann! Japp, jag drack faktisk champagne två gånger igår. Vet ni vad? Det är inte så gott. Prosecco är godare. Hot take. De flesta gick men jag, Saga, Oskar och deras vän August stannade och vi åt snabbmat med god aptit. Seriöst mycket goda pommes rekommenderar att äta pommes. Återigen, hot takes. Vi pratade om vilken av mina och stellas katter som skulle vinna i en fight, hur stockholm fungerar ("vad är en husby? Vad ääär det?" hur svarar man) och annat trams, och sen åkte vi hem till våra hem och jag tror typ jag sov?
 
Idag har jag sovit massssor, alltså verkligen massssor, och då såklart drömt. Till exempel om den där jävla jäveln från gymnasiet (seriöst what's up with alla drömmar om honom lately? Emma Black är det du för i så fall let's fight) och om konstiga konserter där jag hela tiden glömde bort vad jag såg. Men jag har också haft det bra. Suttit i solen och berättat mörka saker för Lilla, skrattat med mamma åt mitt nya uttryck "har du somnat på mute-knappen eller?" (tänker att man kan säga det när någon blir sådär chock-tyst, eller till en blyg om man är taskig) och köpt chips och glass på internets för jag har rich girl summer den här helgen tydligen. Kan ha poor girl summer på måndag och typ...äta nudlar och sälja konst kanske. Det blir ju iaf poor dyke summer. Okej nu svamlar jag bara, så hejdå ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0