Jag har varit vaken sen igår, nån försöker nå mig men når inte min nivå

Rubriklåt: Aurora med ambivalensen, en så bra låt som vi lyssnade på igår
 
Hej från varma varma husby! Sista inlägget härifrån på ett bra tag tror jag, om jag inte hinner blogga imorgon innan vi åker men det räknar jag inte med. Så, igår skulle vi ju fira maj! Både Emelie och Rasmus (Stellas homies) ställde in, men Kiti och Onna kom hit. Vi skulle grillat men regnet hängde i luften så vi stekte massa gott kött istället (bästa fläskkarén ever) och hade det mycket bra. Till exempel visade vi Onna vad stretch marks är genom att visa på våra kroppar ("oj det är ju jätterandigt!" japp that's the point), vi lyssnade på svordomslistan, Kiti blev lack över töntiga dudes, vi blev ännu mer lack över att hennes kille gillar harley quinn (då är man en töööönt) och vi fick jättegod tårta som Onna hade gjort, för hon är bäääst. Det var massa chokladmousse i den! <3 Onna åkte och jag, Kiti och Stella spårade en del. Hon fick min gamla skinnjacka från tio år sen (det var ett stort moment) och hon sa flera gånger åt mig att aldrig släppa Stella. Det kommer jag inte göra heller. Men det var en så gosig kväll med mina bästa stockholmsgäris!
 
Idag har vi supersovit och ställt in planer i största allmänhet, men sen kom mamma och pappa hit och då tränade jag tunnelbanevägen. Jag var jättebra på dennnnn! Serri jag väg-slaktar <3 så nu kommer jag kanske kunna ta mig härifrån när jag bor här wooop! Och nu har vi lyssnat på mord och skrattat massor åt "everyding are cancel" och konstiga namn och annat trams, och alltså jag är så trött jag orkar inte någonting men snart ska vi lämna lägenheten det kommer bli: jobbigt. Men ändå kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0