Jag vet inte hur man gör för att det ska hända, jag tror inte att den här stunden är den enda

Rubrklåt: Äntligen borta med Jacob Hellman, en oerhört bra låt jag har hört idag
 
Hallå och hej! Jag sitter i soffan och kollar reddit-videor och snart kommer lilla hit. Så såklart är det dags att blåga! Och igår åkte jag till osby. Det var alldeles för länge sen jag var där, tycker jag! Vi åat middag (de hade köpt aioli som var jättttegod <3) och jag berättade en upprörande saga för det är såna vi har att berätta tydligen. Team osby var väldigt lost, särskilt Robert, typ så här: "diskmaskinen är öppen, så du vet" "du har stängt den." starkt kämpat. Jag och Annoushka var istället oerhört tramsiga och superskrattade åt "jag ska ta en liten tallrik till mig" (som Robert sa) och var allmänt fruktansvärda att ha att göra med. Men vi åt efterrätt och babblade, lyssnade på musik från 2009 som åtminstone jag tyckte om och pratade väldigt mycket om musik och hur man lyssnar på den. Annoushka anser att man inte ska och vill analysera den, eller någonting, och det tycker vi är bananas! Så till slut vrålade vi fram och tillbaka och skrattade om vartannat. Det var oavsett en trevlig kväll, för vi är så jävla trevliga nämligen.
 
Jag somnade efter mycket ångest, men på morgonen fick jag ägg och juice och macka och vi lyssnade på radio och hade det bra. Vi hörde fel i låtar och reklamer, jag var otroligt osammanhängande och när jag kom hem sov jag som en stock...och drömde såklart mardrömmar om nåt läskigt spel som tog över ens dator. Sen kom mamma och vi städade och packade och grejade, för det här är fan real, tavlor åker ner från väggar, I'm legit leavning! Och nu är det rent här för den ramtida hyresgästen att se! Och nu är lilla här! Vi tittar på videos som jag sa och har skrattat åt "who? why? adult! Screw ut!" och blivit upprörda, och ska ha en goslig kväll. harebra gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0