Och det är enkelt att förstå att vi var lyckliga, att vi var lyckligare då

Rubriklåt: Sunnanvind med Mares, från veckans cirkel-hopkok och också såklart en sommardänga
 
Hallå från nu friska Emma! Okej jag hostar liiite men det gör jag ju för fan jämt så I'm gonna be fine och ni med. Men varm är jag, och jag dricker avslaget bubbel och ska snart ta mig iväg på oklart sätt. Så hur fan mår ni gänget nu ska jag berätta om mitt lelle life! Igår var jag ju lite ynklig, men jag pratade i alla fall med Onna och försökte muntra upp henne genom att...berätta hemska saker. Det råkade bli så! Vi suckade åt världen och drömde om pooler och sånt, ändå rimligt. Sen gick natten och jag lyssnade på jacob hellman och allt sånt där.
 
Idag har nåt stort hänt! Mamma och pappa fick sin nya lägenhet! Så vi har sett den! Vi har suttit på dess golv och skålat i champagne och woooo! Det stod också en kaffe-bil utanför för att välkomna de boende, så jag drack varm choklad med stark pasion. Och där kommer bli så mysigt och fint och bra! Hype! Vi gick sen och åt lunch på ett konstigt ställe där jag tyvärr fick bränd mat, men god aioli. ändå vinst. Och nu är jag hemma och svinjävlavarm och har pratat med Kiti ("du är så söt idag!" sa hon, knäppiara) och nu ska jag iväg. Med vanlig taxi för idag är jag tydligen champagne och taxiresor. En rikdag har jag tydligen. Så, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0