Och det luktar från bespisningen av halvhjärtad husmanskost och löven ligger klistrade mot marken

Rubriklåt: Söndermarken med Lars Winnerbäck, vars enda egentliga koppling till gårdagen är att jag var hos Robert och han gav mig den skivan i cirkelen förra veckan
 
Hallå hej här blire stressbloggning! För jag var jättetrött och sov istället för att blogga innan. Men skitsamma jag hinner blogga om igår när jag var i osby! Taxin var jättesen, så det var nästan att jag lät bli att åka, men jag gjorde det till slut och när jag kom fram fick jag köttbullar och makaroner. Mums! Ja det är en grej lol. Vi pratade såklart oerhört mycket om musik, men också helt sjuka priser att betala för saker, att gå på krogen utan att beställa något och en oerhörd mängd annat jox. Vi grävde oss djupt ner i cirkelens definitioner och etablerade hur de faktiskt fungerar (vad är en gröt och var är ett hopkok...egentligen?), pratade om hur den ska sluta (inte, är svaret lol) och ja, vad mer pratade vi om? Jag minns inte riktigt. Men trevligt var det, för jag och Robert har det alltid så jävla bra ihop. Mindre kul var väl hemresan, när jag mådde illa och taxichauffören valde att höra pojkvän varje gång när jag sa flickvän. Färdtjänstchaufförers homofobi är inte lätt, det kan jag ju säga. Men när jag kom hem pratade jag med Linus och hans tjeja! Vi pratade om sjuka grejer man är med om, när små personer har starka åsikter, judendomens för- och nackdelar och en hel massa annat. Men nu hinner jag inte blogga mer! Påminn mig om att jag imorgon ska berätta om den andra homofobiska chauffören jag hade häromdagen, för det borde ni få höra. Eller äh fuck it jag berättar nu! Han försökte förstå att jag gillade tjejer, så jag sa att det gör ju han också. "men plus och minus går bra, inte plus och plus!" tyckte han. Idiot. "jag vill inte göra sex med kille!" nä inte jag heller that's the point. Nä okej nu har jag panikbrottom hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0