Party-frågor

Hallå hej, jag ska jämna ut rubrikerna här (sök hjälp Emma) och istället för bräk om hur jag mår ska ni få nåt helt annat. Partyfrågor! Alltså frågor du kan ställa för att få igång ett samtal. Dessa är de vi ställde igår, några som jag och Alex har använt och säkert nån skogisfråga:
1. Om du fick åka på en gratis resa var som helst (allt ingår), var skulle du åka och vilka skulle du ta med?
2. Om du visste att det inte var farligt, vilket vilt djur skulle du vilja hänga / gosa med?
3. Vilken bok skulle du vilja hände dig, alltså att handlingen var i ditt liv?
4. Vilken nöt skulle du vara?
5. Vilka tre artister skulle du välja till en konsert hemma hos dig?
6. Hur skulle din drömdejt se ut?
7. Vad är det läskigaste du varit med om?
8. Om du skulle vara ihop med en karaktär från en bok, vem?
9. Vad skulle du helst av allt jobba med?
10. Om du skulle ha ett sommarhus, var skulle det ligga / hur skulle det se ut?
 
Det var några frågor som ni kan ställa när ni är på partaj! Nöt-frågan är Stella, haha. Snart kommer ett vanligt inlägg (hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0