Time is contagious, everybody's getting old

Rubriklåt: Coconut skins med Damien Rice, en supersomrig låt vi hörde igårkväll
(japp två inlägg nästan på rad så kan det gå när inte blogghaspen är på)
 
Hallå hörni! En lite mindre varm emma idag, så det är ju tur. Också ganska mycket en emma, till skillnad från igår. Att co-fronta och umgås med folk är svårt, kan jag säga, men vi träffade Alex och fikade och pratade om flytten i alla fall. Men klurigt var det.
 
Men lik förbannat åkte jag på quiz i malmö på kvällen, och konstigt nog funkade det bättre. Miss Black chillade en del och jag hade en bra tid med Lilla och hennes familj. Det var en annan quiz-man än det brukar, och en mycket sämre sådan, men vi hade kul i alla fall (förutom kanske Johanna som var sur för att alla frågor handlade om svenska saker...). Jag ropade åt de andra att de borde kunna vilka som är med i triple and touch (det borde ingen...) och hade rätt fast vi skrev fel, så jag var uppenbarligen on top of things. När quizet var slut umgicks vi lite mer och svarade på svåra frågor, åt konstiga kakor (inte jag men ändå) och skrattade, och sen åkte jag och Lilla hem till henne. Hon blandade svinkonstiga groggar och vi lekte mer gissa fråga tänka, för det är en sån period nu tydligen. Det var jättesvårt tyckte vi båda, men vi gissade på och skrattade och lyssnade på bra låtar och hade det bra tills jag åkte hem. Idag har jag och mamma fixat lite här, jag har ätit glass och snart ska jag iväg, eller ja typ nu. Hmm jag bloggar fortfarande tråkigt, men aja, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0