Allting skulle räcka och bli över, inte gapa efter mer än vi behöver

Rubriklåt: Klassiska ballader med Moa Lignell, en så fin och somrig låt som jag älskar
 
Hallå från himma! Jag ska snart handla, men ska blogga klart nu när jag har internet. Och jag ska ju prata om igår. Vi vaknade och åt kokta ägg (mummms) och sen var det repdags. Vi kämpade en massa med låtar som inte fucking gååår att lära sig, jag blev förbannad på olika sorters trummor och vad fan de betyder, vi delade upp låtar med konstiga krokar och allt möjligt pågick. Men vi tog oss igenom allt och sen köpte vi lunch. Det var varmt som fan och vi lyssnade på sommarlåtar och och fick sen vår mat, med iskall cola. Då mådde vi fan. Vi åt vår mat och sne drack vi lite eftermiddagsvin med stor glädje, och efter en hel del sång åkte jag hem. Och där upptäckte jag bristen på internet, så spenderade kvällen med en massa massa pang prego. Ändå ganska mysigt. Och vet ni vad, jag hade på riktigt tänkt skriva ikapp om idag också, så allt inte blir så förvirrad, men jag ska iväg och handla nu. Och hahaha nu har jag fått ett brev från scb igen som vill att jag deltar i en undersökning som anställd på universitetet! Tack för allt socialhögskolan I love yah. Okej, ses imorgon på något sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0