Bitch please, don't try to hustle me

Rubriklåt: Hustle med p!nk, en kickass låt som har hittat in i Stemma-listan
 
Hallå från varma varma lägenheten! Seriöst det är så varmt jag orkar inteeee. Let me oooout! Obs inte så gnälligt som det låter. Och vet ni vad? Igår fyllde jag och Stella två år! Iiiii! Hon jobbade ju och jag också faktiskt, med de allra sista skolgrejorna woop. Hejdå skrivpedagogen!
 
När Stella kom hem var det fir-dags! Vi beställde mat från ett kycklingställe (Stockholm har så sjuk beställmat seriöst) och tittade på våra favorit-felixar såklart. Jag hade ganska mycket störig ångest som kom i vägen lite hela tiden, men det var gosligt och vi åt gooooda donuts och drack äppelmust ur champagneglas. Serri hennes champagne-flöjter är så fina jag blir typ rädd när jag ska använda dem lol. Sen var hon ju tvungen att sova (hon hade glömt att det inte var fredag, så jag var tvungen att påminna henne om att hon jobbade idag också...) och jag satt uppe ett tag, men somnade ändå inte fruktansvärt sent som natten innan. Och idag har jag literally bara legat i sängen hela dagen. Ibland behövs det, särskilt med alla de här random ångestkänslorna som rör sig runt i kroppen. De är riktigt störiga, för det är såna "någon är arg på mig"-känslor och "något stämmer inte"-känslor. Trött blir jag. Men ja, snart kommer Stella som fick sluta tidigt, det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0