En lista om godsaker som jag hittade

Det ultimata fredagsmyset: Om det ska vara ultimat ska man ha både sött och salt, så chips och choklad av något slag. Och cola såklart, och vin också helst om det nu skulle va så ultimat.

Min bästa godsak: Sjukaste saken att välja! Men alltså choklad i allmänhet? Det räknas kanske inte…

Jag fikar helst: Beror ju på vilket café det är från! Men är en sucker för chokladbollar. Hembakta, delikato, från andra caféer, allt. Men har också blivit en chailatte-kind of girl på sistone.

“Vill du ha grädde till?”: Eh ja. Förutom om det är till jordgubbar och folk inte specificerar om det är vispad grädde eller inte. För det finns psychos som har ovispad grädde till? Absurt

Favoritglass: B & j half baked alltså. Eller vad som helst som påminner mycket om godis. Glass med fruktiga smaker förvirrar mig. Det ska vara gooodis!

Favoritströssel: Jobbar inte direkt med strössel särskilt ofta. Så jag säger daimkulor för det kan man använda som strössel!

Bakar helst: Önskar jag kunde baka lol. Men är helst med och bakar: Drömtårta eller någon av Onnas amazing tårtor.

Jag gillar inte: Lakrits, som ni vet, men också citron. Fattar inte citron i efterrätter.

Det här är underskattat: Chokladpudding. Folk älskar det för lite!

Det här är överskattat: Glass. Yes I said it. Folk är för hype på glass.

Lösgodis jag helst plockar: Chokladgrejer i papper, center, gelehallon och, såklart, punchpraliner! Och punchbollar! Men inte punchpokaler blärk.

Så ofta äter jag godis: Just godis är mest med Stella, men goda saker? Alltid!

Om jag fick välja endast en efterrätt att äta resten av livet: Chokladpudding eller chokladmousse, lätt! Med grädde såklart.

Chips eller popcorn: Chips såklart! Förutom på bio då, såklart.

Godaste chipsen: Estrella sourcream onion, basic bitch som jag är.

Bästa bakverket: Chokladboll! Eller drömtårta <3

Tre favorit-godsaker just nu: Är inte så periodig, så bara säger tre jag inte nämnt än: Chokladmilkshake, dammsugare (damn suckers som det heter) och dumle.

 

Antar att ni är supersugna eller illamående nu…moha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0