Fåglar sjunger för oss alla, hela Sverige känner samma

Rubriklåt: Midsommarnatt med estraden, for obvious reasons
 
Hallå från midsommardag-chillet! Vi tittar på kitchen nightmares och äter chips till "frukost", så vi är en köksmardröm of our own. Men vi ska äta massa bra mat ikväll! Och vi firade ju midsommar med en lesbisk tv-serie. Den var inte riktigt som vi trodde dock, så framför allt Stella gillade den inte :( kanske ser klart den själv för vill se lesbiska som lyssnar på tori amos faktiskt. Vi försökte titta på knutby istället och skrattade mycket åt att ligga med Jesus och hur knäppt det måste vara, men jag fick konstig ångest så vi fick titta på todd istället. Men vi åt åtminstone glass! Då firar man, även om glassen inte hade några jordgubbar. Nu verkar det vara kråk-möte utanför, oklart vad deras problem är...handlar säkert om maskar. De äter väl sånt fan vet jag. I alla fall, vi åt glassen och pratade om hudfärger (det är mycket jag inte förstår...) och vad våra favoritsaker är, och det var vår midsommar.
 
Vi somnade i alla fall till ett mord (jaaag somnade till podden! sjukt!) och idag har vi sooovit och goslat och ätit goda saker som man bör. Jag har tränat på låtar och sånt och snart ska vi handla så vi har någon frukost imorgon. Det behöver vi nämligen. Och sen blire fest wooohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0