Give me a chance, I will fuck up again

Rubriklåt: Staring at the sun med post malone och sza, en riktigt somrig damhängsdänga
 
Hej från en oerhört solig och varm balkong! Nej jag kan legit inte svara på varför jag är ute i denna värme men nu är jag det. Jag lyssnar på gammalt flashback och åt lite glass, mycket trevligt life, och ska blåga om igår. Då kom ju Saga hit! Vi lyssnade på somriga dängor och drack bubbel och diskuterade nya lorde, hur man lektr på bästa sätt och annat trams. Vi lekte en del som man bör när bubbel dricks, åt olika matar och sen spelade vi in podd! Hon bjöd på jordgubbar och glass (!) och det blev en härlig och mysig podd.
 
Sen blev det lite mindre varmt, men vi kunde sitta kvar och det blev mycket vin och pladder. At one point tror jag att jag berättade tre sistorier samtidigt like a weirdo och såklart var det många "vem sjunger denna i glee". Den här gången skrev vi dessutom upp dem! Men vi har glömt den geniala vi kom på förra gången :( vi är kränkta! Det blev i alla fall många genidrag och skratt åt bland annat post malone och juice wrld som ("good morning post, here's your juice! Good morning juice, here's your post!"), och när hon åkte hem var jag småpackad och glad i allmänhet. Så ska det va! Jag vaknade jättetidigt och var lite bakis, men vaknade sen igen med den bästa känslan: jag hade somnat om igen och mådde bäst. Det är en så bra känsla! Och dessutom såg jag att Kiti kommit tillbaka till twitter, både som sig själv och som lee (där hon samlar lees funny jokes)! Är så hyyyype på detta! Men annars har jag bara chillat idag, och snart ska jag him. Ses i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0