Haunt me to my grave, don't you ever fade away

Rubriklåt: Ease my mind med Hayley Kiyoko, från veckans cirkel-hopkok och en oerhört somring dänga
 
Hallå från supervarma lägenheten! Seriöst det största problemet med den här lägenheten är att jag måste ha ett sätt att komma ut när det är varmt utan att det blir jobbigt. Vi måste verkligen öppna upp hela balkongen och näta den asap jag bara säger. Vem fan hittade på konceptet "inglasad balkong"? Liksom vad ska det vara bra för? När tänker man "fan om man bara hade en inglasad balkong"? Aldrig that's when!
 
Okej, ska ej gnälla mer (skoja jag gnäller alltid) utan berätta vad som pågår i mitt life. Det är väl inte jättemycket nä. Igår sov jag mest hela dagen, men läste också en mycket lesbisk bok. Då mår man. Särskilt när man äter nutella samtidigt! Farligt att lämna memma hemma med en nutellaburk kan jag ju säga. Men sen kom Stella hem och vi hade en bra och chill tid. Åt pasta, gick på ciggköpartur ("var det inte du som sa igår att du inte skulle köpa cigg?" "jo..."), tittade på mord ("fan vad lågt man har sjunkit om man dejtar någon som heter Christer", sa Stella, håller nog med där) och hade pepp-samtal med lilla på balkongen. Hallå team osby, ni ska träffa henne före mig, kan ni ta extra bra hand om henne tack? Det behövs! Sen sov hursomhelst Stella och jag läste klart min bok och hade många konstiga känslor som jag inte helt vet vems de var, och sen sov även jag. Idag har jag väl bara lyssnat på poddar och chillat, I guess, men alltså det är så vaaaarmt. Vill ut i världen nu genast! Eller i alla fall äta glass. Men man kan inte få allt här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0