I hope he loves you more than I did

Rubriklåt: Sober intentions med apes of the state, en redig folkpunkdänga som sjöngs igår
 
Hej från sängblogen! Jag borde verkligen sova men först ska jag blåga om allt kul jag haft. Först av allt ska jag nämna lite som jag glömde om i måndags, till exempel min fina godnattsaga. Jag nämnde att jag brukade berätta spontana sagor för folk för länge sen och Finn bad mig genast berätta en saga om en igelkott och en kossa. Sagt och gjort, igelkotten Sigrid träffade kossan Lena. Minns inte så mycket av sagan, förutom att Lena tyckte att de skulle gå på äventyr för "jag fick feeling, det är den bästa feelingen!" Hon pratade skånska såklart. Det var gosligt och när jag berättade det för Stella idag sa hon att jag var jättesöt och hon var jättekär i mig. <3
 
Men där jag lämnade er igår gick vi ju och handlade och sne vare podd! Podden blev alldeles utmärkt och kaotisk, och jag kan nämna att den handlar mycket om djur helt by accident. Efter podd och chill-tid lagade Finn pasta med vegosås och jag satte igång folkpunken för det skulle vi bannemig lyssna på. Till slut hamnade vi på balkongen och rom och cola blandades för fullt. Finn blev väldigt nostalgisk och hade många känslor som vi benade ut, vi swipeade myyyycket på hens tinder och ropade "jag / du har game det löser sig!" som catchfrase, vi sjöng och kände känslor kring låtar vi älskar, Finn kedjerökte utav bara helvete, vi pratade en massa engelska och det var en så fin och bra kväll. Vi pratade massssor innan vi sov, men till slut gjorde vi det, så idag var vi rätt trötta. Men vi åt olika frukostar (jag risifrutti, hen potatisgratäng) och babblade en massa, och sen gick hen och jag totalt kollapsade. Så idag har jag inte rört mig många milimeter. Det behövs om man säger så. Så nu ska här sovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0