I need it digital cause baby when it's physical I end up alone

Rubriklåt: 3 am med Halsey, en eminent viba i park-låt
 
Hallå från inomhus! Oj nu ringde nån, undrar vem. Det var nåt töntigt nummer tydligen. Aja, nu ska jag blåga lite om min gårdag och då åkte jag iväg för att träffa Kajsa! Det var hundra år sen jag träffade henne! Seriöst, typ nio månader. Så nu var det dags och vi gick och satte oss i botaniska och solade och hade det amazing. Vi drack bubbel ur festis-flaskor (för jag hade glömt konceptet "glas"), åt mystiska chips och pratade massor om allt som hänt och hur exemplariskt det är att ha en flickvän. Vi har båda varsin superbra flickvän så vi kan superflexa till varandra utan att "alla singlar blir avundsjuka". Mycket behändigt tyckte vi. Vi lyssnade på Halsey som sig bör, försökte catcha up på skvaller från twitterfolk och jag lärde mig att jag tillhör "den ickebinära subgenren av flattwitter" (bästa gänget ju). Det var mycket härligt och soligt, men tyvärr fick vi avsluta ganska tidigt, för hon skulle jobba idag. Sjukt att folk gör sånt alltså. Men jag kom hem och typ...gjorde saker I guess, fan vet väl jag, och försökte sova men jag somnade inte förrän typ...04:30 eller nåt? det var ju lite deppigt skulle jag säga. Men jag har släpat mig upp idag och försöker typ få ordning på saker, men jag hann inte lyssna på twisted sister som jag tänkte. Förlåt Robert jag lyssnar på tåget imorgon! Det är faktiskt inte det senaste jag har varit! Men ja, ska försöka få lite mer sån där ordning innan jag ska åka iväg för dagens strapatser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0