I used to be ashamed to write a song that said her name

Rubriklåt: Loving her med Katie Pruitt (tror jag det stavas lol), som vi lyssnade på och vibeade till igår
 
Hallå hallå snart ska vi gå! Vi tittar på så mycket bättre och Henrik bortstar tänderna för hen är mycket mer rimlig. Det är inte jag. Men som sagt, igår var Lo här! Vi satt på balkongen och pratade om all discourse som någonsin förekommit på flattwitter och vad det har gjort med oss, framför allt när alla subtweetade mig lol. Vi beställde sushi, men den kom inte på hundra fucking år så vi mådde hemskt av hunger till slut. Men vi pratade om barnprogram jag inte hade sett för jag är en tant tydligen (vad fan är gnottarna för nåt liksom?) och när maten äntligen kom åt vi den med stor pasion trots att allt var ganska havererat. De hade en stressig dag på zen sushi helt klart.
 
Ganska snart därefter gick Lo och vi lyssnade på lite mer gay musik och rökte lite cigg (inte jag) för att sen se så mycket bättre som vi gör, dricka sprite och äta marabou popcorn. Den var okej, kan jag säga. Vi pratade också massor om föräldrar och ännu mer om fåglar, för de kräks när de älskar en (i ens mun typ! aaaa!) men också sjunger fint för en så det är svårt. Så vi har haft det bra och ätit kräm och sånt, och nu ska vi till Lilla! Det blir väldigt korta updates lol, det får ni ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0