Man borde vara känsliga lyssnare och man borde va diskretare och tystare

Rubriklåt: Jävlar med Jenny Almsenius, som vi hörde imorse och det är ju en dänga ändå
 
Nämen hallå från Onna-hemmet! Hon fyller i konstiga skalor inför sitt lönesamtal, men vi är tyvärr såpass knäppa att det inte går så bra för henne. Men nu ska jag blåga om vår härliga tid, och när jag kom upp hit träffade jag Kiti efter en del om och men. Vi handlade grejer på matdags och brölade om olika sorters grädde som Johannes tydligen skulle ha, och sen fick jag träffa bäbarna igeeeennnn! Äntliiigen! Vi tittade på en lilla sjöjungfrun-serie som Luna älskar, åt nån gryta som Johannes lagade (med jättegod potatis! Seriöst jag vet inte vad han gjorde men potatisen var bäst!), skrattade åt Lees roliga uttalanden ("jag är inte en banjo!" nähä okej) och hade ett mycket bra life. När bebbarna gått och lagt sig gick vi över till Onna och där bjöds vi på kola-chokladtryffel-kaka som hon hade bakat! Paaaarty! Vi åt denna med grädde och hallon (<3) och jag och Kiti hamnade i intensiva transfobi-debatter där vi till slut kom fram till att alla är dåliga (onna kom tillbaka från badrummet och bara "jaha, att folk är korkade var ju inget nytt). Sen pratade vi massa om skillnaderna på olika trauma disorders och varför Kiti inte har DID, vilket var superspännande, men sen gick Kiti hem och jag hade ång ett tag innan jag sov.
 
Sjukt nog vaknade jag när onna gick upp halv sju och var typ pigg. Sök hjälp Emma. Men jag fick grööööt och livet var bra, och sen sov jag såklart till Onnas jobb. Drömigt. Sen har jag suttit här och chillat när hon var på terapi och hon kom hem för en stund sen och var totalt kaos. Vi har skrattat mycket åt "cows in the house!" och tramsat, och nu ska vi snart åka iväg på äventyr. Harebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0