När vi cruisar i midnattssolen, idag är en bra dag

Rubriklåt: Inland empir med Kitok och Jacob Hellman, sjukaste i världen att Henrik inte hade hört den, norrlandslåten forever
 
Hej och hallå från balkongen! Jag borde egentligen inte blåga för vi kacklar, men jag gör ändå det! Och igår kom Henrik hit! Vi fixade mat och pratade en massa om att hens ex är en idiot ("nu får du inte använda fler brasklappar! De är slut nu okej!") och musik och pronomen hit och dit, vilket var amazing. Vi lyssnade på norrlandslåtar och balkongade och jag roastade Henriks vänner och allt var härligt. Jag fixade hundra grejer och sen sov vi, och idag har varit en så goslig dag. Vi sov lääänge och sen åt vi kräm med jordgubbar i och tittade på så mycket bättre. För hen hade inte sett senaste sessongen! Det är ju kränkande! Det har också varit rörläggare här och hållit på, which has sucked, men nu är de klara för idag och Lo är här. Hen är besatt av Jossan och det är cute. Men nu är jag klar så nu blire partaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0