Nightswimming deserves a quiet night

Rubriklåt: Nightswimming med r.e.m, den svåraste låt jag någonsin lärt mig
 
Hej från den varma balkongen! Och från det första inlägget på länge där jag faktiskt är själv! Sjukt i huvet I know right. Jag sitter här och solar och lyssnar på goblet of wine, mycket härlig tid, och ska blåga om igår när det var köttafton! Det var alltså vår (min, mammas, pappas, Stellas och Lillas) presang till team osby när de gifte sig. Och nu fick vi äntligen genomföra den! Vi satt på altanen och drack goda fläderdrinkar, sjöng in kvällen och catchade up, och sen åt vi massor med mat! Så mycket maaat! Massa kött (till exempel get!) och såser och allt gott, och äppelsallaaaad! Vi levde mat-life och pratade lite för mycket om olika blindos men också om att dejta sniglar, våra semesterplaner och en massa annat jox jag kommer inte ihåg. vi åt goood tårta (!) och sen var det dags för mig och lilla att sjunga! Vi hade valt ut låtar till brudparets ära, till exempel rubriklåten, min kärlek och en mashup av turn to you och dance with somebody (mando diao). Och eftersom det var köttafton sjöng vi "balladen om en grillbit"! Konst! Och vi slutade med yggdrasil och folk sjöng med och det var en jättefin stund! Inget som att sjunga med folk <3
 
Vi lyssnade på musik och tramsade, diskuterade olika band, åt chips och hade en lövly tid, och sen åkte jag, Stella och Lilla hem till maj. Vi pratade massor om Harry Potter, som vi ofta gör, och somnade till flashback som man bör. Men lilla låg vaken jättelänge :( stackars hennnne! Vi vaknade hursomhelst idag och gosade, Lilla åkte och vi sov till ett mord och sen åkte Stella också och ja nu är jag här. Det är sol, men jag är trött och ska sova i 24 timmar this is my big plan of life. Typ i alla fall. Nu ska jag inte ha besök på jättelänge (alltså flerdagarsbesök) och tbh är det väldigt väldigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0