Säg till han att jag är OG, ortengäri som ni minns mig

Rubriklåt: OG med Cherrie, för husby vibes och jag är ju snart ortengäri! Skoja blir jag ju inte lol. White girl 4 ever men ändååån
 
Hallå hallå gänget! Jag ska blåga nu innan vi (Stella) ska sova så det blir lite hastigt, men vi har det bra. Igår kväll blev det ägg och bacon (bra middag för att vara oss tbh) och vi tittade på en hel massa mord. Mycket kul med mord, tyckte vi, och sen hade vi ju ett nyss flashback att höra också. Med obehagliga sexljud, vilket ju var lite bättre än spy-ljud i och för sig, men också oerhört obehagligt. Rekommenderas ej.
 
Idag skulle jag varit hos Onna, men minoua var sjuk :(( en av hennes katter alltså. Så jag sov som en bäb och chillade på dagen, och när Stella kom hem åkte vi till Helena (bonusmamma) för middag. Vi fick räksallad och goda stekta mackor och helt sjuka skvaller från kulturvärlden som fick oss att vråla rakt ut basically. Vi konstaterade som vanligt att hon och jag är kulturmän och att Stella är bättre än vi är, åt konstig men god glass och fick också familjeskvaller som om möjligt var ännu goddamn sjukare. Så vi har varit lite i chock, särskilt Emma Black som efter flera dagars oro stormade fram och brölade en del rimliga grejer, och nu ska vi sooova. Mycket mycket hype på sömn konstigt nog. Ska försöka vakna i tid imorgon så jag kan jobba...hjälp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0