Though I've handled the wood, I still worship the flame

Rubriklåt: Would that I med hosier
 
Okej det finns inget sjukare än att det har gått 24 timmar sen jag bloggade sist? Det var ju imorse? Det var tydligen inte det. Jag är helt off med tiden :( men vi gick ju och la oss igår och jag somnade till podden! Det var ju helt sjukt! Och idag har vi sovit en massa såklart, och bara typ suttit i soffan och tittat på felix. Jag pratade med Lilla (kan ni sjänka henne en tanke, fan vad hon kämpar) och släpade mig runt i lägenheten, basically, men sen fick vi skärpa oss när Stellas boendestöd kom. Så de for runt som yra höns och fixade och donade och hon hade med sig sin son, som pratade tvåspråkigt och var supergullig. I stan.
 
Sen på kvällen tog vi tag i dagens projekt: äta pannkakor och lyssna på hosier. För exakt detta gjorde vi förra juni. Vi är rimliga! Så vi fick höra Hosiers alla lovsånger till kvinnor och diskuterade hur han är i sängen ("han är nog en sån som kan slicka fitta i tre timmar" sa Stella, håller med) och Stella stekte pannkakor like a pro. De åt vi med nutella och banan och bara levde the goddamn life. Och sen såg vi en härlig mord-dokumentär igen, så det var bra, fast den var också triggande såklart. Det är ju lite det som är problemet tyvärr. Och nu är det flashback-gos och vi gör oss redo för sömn, för Stella ska ju upp i ottan och jåba. Dåligt tycker jag att detta är. Men vi har det bra, fast jag är extremt jävla varm just nu. Jag ska försöka få till en natt-cigg på balkongen för den borde vara minimalt sval nu. Man kan ju hoppas. Obs klagar ej på värmen, bara värmen i lägenheten! Jag lovar är fortfarande sommargäri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0