Du fatta aldrig mig då, försökte inte ens

Rubriklåt: Var va du då med syster sol
 
Så, hur är irelevant just nu, men lately har jag fått höra lite om vad folk från mitt förflutna (lol) tänker och tror om mig. Inget att bry sig om, kan man tycka. Poänglösa människor som har olika felaktiga bilder av mig borde inte störa mig. Men hej, jag heter Emma och ni kanske känner mig, sååå ja det stör mig så sjukt mycket. Om folk inte gillar mig är det en sak. Jag är och har varit ganska jobbig, det är valid att störa sig på mig. Det är det oavsett men min poäng är att jag skulle förstå det. Men att folk går runt och tror saker om mig som inte är sant? That does bother me. Vil liksom bara ringa upp dem och säga hej, du känner inte mig, du vet inte vem jag är längre och har 0 aning.
 
Och detta borde jag ha lärt mig med åren tänker jag. Skvaller är en grej, en grej jag älskar for the record, men! Jag vill ju ha fakta som understryker mitt skvaller! För jag älskar sanning visste ni det? Och detta är ju bara...inte sant. Folk har olika bilder av saker som händer, det är ju inte nåt konstigt, men alltså! Det här är ju bara lögner! Nej, ingen säger elaka saker om mig (tror jag) och ja, jag förstår hur störigt det här inlägget är att läsa. Men jag kokar! De känner inte mig och ska inte gå runt och tro att de gör det! Och framför allt borde ingen människa få ljuga! Seriöst kan vi göra lögner olagligt? Jag önskar det gick. Så, rörig rant over, nu ska jag äta balerina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0