I wish you all the worst, I hope all your dreams will burn

Rubriklåt: Easy street med Miriam Bryant, en riktig dänga
 
Hej och hallå gänget! Nu hoppas jag att bloggen funkar, för den är bråkig som fan för närvarande. Undrar varför den bara och endast bråkar på kvällstid? Detta vill jag veta och förstå. Men det gör jag inte, så nu bloggar vi istället och hoppas på det bästa. Igår hände, som ni kan gissa, inte särskilt mycket. Jag sov (har panne över att jag inte kommer få sova ordentligt på resten av veckan hjääälp) och åt pizza och vilade väl mest, tror jag? Jag minns inte ens lol. Men idag har jag träffat Alex och varit på inkognito, Lunds bästa tårtställe. Åt en mörk chokladkaka som var supergod och vi babblade om allt möjligt. Vi bondade om folk som tittar på tv utan att titta och att de är sämst, men sen hamnade vi i en intensiv diskussion om huruvida man ska kunna vem som sjunger ens favoritlåtar (ni kan nog gissa vad jag tyckte...). Vi kämpade för att få ut mina mediciner och lärde oss att 40 kr dyrare är "tre gånger så dyrt" (det är inte ens 1,5 gånger så dyrt ffs) och att det är väldigt svårt att jobba på apotek tydligen.
 
Nu på kvällen har jag handlat mat och märkt att pappa är en tjuv, eller nä, men han råkade glömma att scanna en vara så nu har han fått mindre poäng moha! Jag ska mobba honom massor. Har också pratat med Lilla ("du kan inte säga sånt när jag går, då kan jag ju inte gråta! Då måste jag spara gråten!") (seriöst allt är så sorgligt på riktigt) och Stella, och just det Kiti också, här har det kacklats. Och nu lyssnar jag på flashback och ska väl snart sova så jag vaknar innan tolv imorgon. Helst innan elva. Jag måååste. Och på torsdag ska jag vakna klockan 8! panik! Okej kanske inte men lite. Så, nu ska vi se om jag får publicera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0