Ingen vet åt vilket håll vi ska, cyklar ni så springer jag

Rubriklåt: Cyklar ni så springer jag med Mares, en vårig och peppig liten sång
 
Hej och hå varför är jag vaken? Snälla memma du måste soooova! Du ska upp på morgonen imorgon ungjävel! Men jag måste faktiskt blogga detta är mitt enda försvar. Och jag kan berätta att idag har jag varit hos tandläkaren. Då fick jag säga detta sjuka: "jag kommer inte gå här mer för jag ska flytta till Stockholm till hösten". Deeen niiii! Detta liksom, händer? Jag kommer inte bo här? Så sjukt. Men ja, jag fick skäll (flåt tandarna) och sen åkte jag him för att plugga. Jag kämpade på (det var tråkigt) och jag och pappa testade ett te som hette "intense"...det var inte intense lol.
 
På kvällen åt vi lasagne och mamma och pappa städade och fixade inför visningen imorgon (jag dör nervösdöden). Och sen var det mushmushmush såklart, och vår hatperson åkte ut! Wooohooo! Vi var överlyckliga lol. Vi åt ganska konstiga kakor och sen åkte jag hem, och nu är jag här. Lyssnar på dålig stämning och ska sova nu jag superlovar. Okej de pratade precis om en sjukdom där ens klitta ba kan försvinna? Försvinna! Okej nu är jag superobehagad såååå nu ska vi sova godnatt gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0