Me and your girlfriend playing dress up in my house, I give your girlfriend cunnilingus on my couch

Rubriklåt: Slumber party med Ashnikko och prinsess nokia, en lesbian banger som jag hörde för första gången igår
 
Japp nu blev det två inlägg på rad. Så kan det gå. Har jag blivit på bättre humör under min lilla paus mellan inläggen? Nej sämre! För jag hade glömt mina hörlurar på skrivbordet och min jävla demon-katt har såklart pajat dem. Hon har dessutom kräkts tror jag. Jag orkar inte! Och nu ringde old man och sa att jag skulle komma ut, så jag får skriva klart det här inlägget i osby. Men jag hinner blogga liiite mer, till exempel om skolan igår. Vi pratade om romaner och en massa om 1793 som jag inte har läst men som alla andra har läst tydligen. Nu är jag i osby så det blev inte så himla mycket blogg, lol. Men ja, vi hade respons på en uppgift (som jag hade gjort och bra dessutom, sjukt) och sen gjorde vi väldigt konstiga skrivövningar och sen var dagen slut. Och sen, efter vil och dusch och sånt, kom Skogis!
 
Vi beställde sushi, eller snarare varmrätter från sushiplacet, och drakk en satans massa bubbel. Muuums. Vi rantade om killar som är konstiga och dåliga kilar, uppdaterade oss om folk (det var mycket hon inte visste hade hänt...), lyssnade på rubriklåten och bara kacklade som fan. Det var underbart! Och nu är är jag i osby då. Beundransvärt eftersom jag åkte iväg utan mitt kort. woooooops. Och nu sitter vi här och läser dåliga saker tidningar har skrivit och skrattar, så vi har det underbart. Det blev inte inte mycket bloggat, flåt, men jag hade inte mycket att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0