Men vad spelar det för jävla roll?

Rubriklåt: Sergels torg med Veronica Maggio, som vi vibeade till igår
 
Hallå från mig och Stella och todd! Sjukt att vi alltid tittar på todd när jag bloggar, vi tittar på annat jag lovar. Och oj, nu har jag brottom med blogget, fan. Men igår var ju skogis här! Vi hade hur mysigt som helst verkligen. Vi beställde olika matar och pratade om barnuppfostran, dåliga pojkvänner, att förstöra livet för vikarier / lärare och en massa annat. Jag och Skogis drack cava med mycket glädje, hon försökte gissa hur Emma Black ser ut (hon hade ungefär alla fel, haha) och alla hade många starka åsikter om queerhet och föräldrar och typ allt annat som går. Det var en sån där kväll när alla var on their game och vi kunde prata om hur många olika saker som helst. Men när hon hade åkt var jag så trött att jag typ inte kunde formulera en mening, men vi tittade lite på r slash och sen sov vi i tolv timmar as we tend to do. Seriöst fattar ni hur glad jag är för att jag har en tjej som älskar att sova lika mycket som jag gör? Det är det bästa ever! Och idag har vi fått i oss mat och tramsat och diskat, typ, och nu ska vi åka till Osby på mello-äventyr! Så, det blev lite snabbt bloggat idag, men vafan ni bryr er inte låtsas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0