The people are saying that you have been playing my heart like a grand piano, so play on play on play on

Rubriklåt: Grand piano med Niqi Minaj, en absurd låt för att det är en pianoballad med niqi fucking minaj
 
Hej och hallå från sängen! Jag vill soooova men först ska jag bloooogga. Och igår kom Sam hit! Hen har inte varit här på ett år hallå! Hen hade med sig öl och fika från ica, vilket ju är drömigt, och vi spelade in en podd som var mycket härlig. Hoppas jag. Jag tror åtminstone att Annoushka kommer tycka det, så det är ju en ledtråd. Och sen hade vi en underbar tid. Vi sjöng wicked och andra konstiga låtar, pratade om dejter och psykoser och en massa annat, sjöng rubriklåten med stark pasion, tittade på videor som vi ville visa den andra (för en gångs skull uppskattade båda vad den andra bjöd på) och hade det så himla härligt. En riktigt mysig kväll! Men herrejävlagud vad trött jag var efteråt. Det kändes typ som att jag skulle dö av trötthet.
 
Idag har jag sovit massor och vilat ännu mer. Jag har också till exempel pratat med Onna om terapi och hur sjukt vampire academy är ("de bara går på fester! Och är aldrig i skolan!" sa jag som bara har läst random kapitel), städat med mamma, ätit glass, fått höra svinsorgliga saker och försökt göra så lite som jag möjligen kan. Nu lyssnar jag på gilmore guys och ska falla i dvala, men imorgon ska jag vakna innan tolv det är min challenge. Tråkigt inlägg lev det, så kan det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0