They build you up so they can tear you down, trust the ocean you'll never drown

Rubriklåt: Northern star med Melanie C, som vi lyssnade på i torsdags och alltså wow hon är så backer I can not
Annoushka: Trams, trams säger jag!
 
Hej och hallå det var inte igår! Det var i förrgår men ändån. Om jag minns rätt bloggade jag lite innan jag skulle åka sist, så jag börjar där helt enkelt och jag åkte till Lilla. Vi åt korv med bröd (det är en så bra mat seriöst), gosade och tramsade och musikade som vanligt, drack vinrester Lilla hade hemma (vi som skulle vara nyktra men aja) och gjorde knäppa saker som att räkna alla grejer vi har (alltså internskämt och liknande). Vi kom till 30 grejer, sååå that's a thing. Vi åt prinsesstårta och pratade om att kärleksrelationer inte måste vara kaotiska (och de borde inte vara det!) och hur man tar beslut för sitt eget bästa och en massa sånt. Vi la oss och jag berättade om vad som finns i Hogsmeade och Diagon Alley, och vi skrattade mycket åt "tur att det inte var Harry Potter and the magical pandemic!" ...ja jo ganska.
 
Igår vaknade vi sent och Lilla fixade ägg och bacon som en true housewife. Det var: gooottt. Vi lyssnade på mysmusik och chillade ett tag och sen åkte jag hem och hade en lugn dag. Jag åt pizza, tittade på en film med en DID-karaktär där representationen inte sög röv (det var dock inte en så lätt film att se själv, tur jag hade spoilers) och hade det bra. Och idag har jag pratat en stund med en bakis Kiti och sen med Lilla om twitter-diskurs och annat trams, och ja, nu sitter jag här. Jag skulle ha åkt till Osby, men Annoushkas frisör hade fått the rona så det bidde inget. Detta betyder också att det inte blir någon podd på tisdag, så ni vet ifall ni bryr er. Med detta sagt, ses imorgon eller när vi nu ses (jag tror jag sa ses imorgon sist också men det gjorde vi ju inte lol)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0