Vet att du skulle må så mycket bättre då, om inte jag alls höll på

Rubriklåt: Min inre svarta lista med Iiris Viljanen, från veckans cirkelskiva och det är också en så jävla bra låt
 
Hej och hallå! Jag och Stella tittar på todd och äter chips, och snart ska vi (hon) nog sova. Och idag har varit en liten dag, som började med att Stella gick i skolan. Hon lät jättesmart och jag drömde att vi var på lägenhetsvisning i världens konstigaste jävla lägenhet. Väldigt konstigt. Och random, för sen åkte jag och träffade Alex och hen pratade massssor om en lägenhet hen vill ha. Så jag tycker ni ska hålla tummarna för hen på söndag och måndag! Jag är nervös å hens vägnar! Så vi pratade massor om att flytta och sånt, men också olika kompisar hen har och annat sånt.
 
När jag kom hem vilade jag och vi tittade på Felix och fnittrade, och sen åkte vi him. Där pratade vi om min släkt, våra bra barndomsminnen och om vi har varit på skansen eller inte (jag hävdar ja, mamma och pappa hävdar nej, jag har givetvis rätt) och åt kyckling med ris. Vi såg ett quiz om filmmusik där Stella och pappa kunde allt och jag inte kunde nånting och sen åkte vi hem, och nu är vi här. Jag är kräk-trött så jag hoppas att jag kommer somna när Stella gör det. Vi har ju dessutom ett nytt flashback att lyssna på! Hype!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0