Släpp alla tankar, låt drömmen ta vid

Rubriklåt: Stjärnspegel med Esbjörn Haselius (och nån cool tjej), som vi lyssnade på i lördags i vågra gästskivor
 
Hej och hallå från en Emma som...inte mår så bra tyvärr. ganska dåligt skulle jag säga att jag mår. Jossan går på toa nu så hon mår nog ganska bra. Det är tur det. <3 Men jag måste ju blåga, så jag ska prata om i lördags när Robert var här. Vi hade såklart mycket att catcha up om, och gästskivor att höra! Esbjörn Haselius var först, thanks to Lilla, och det var mycket kul. Vi försökte att inte tramsa, bort allt, men ibland tröttnade vi på naturtexterna och bara skämtade om att han älskar sommarängar. It's his kink I guess. Men vi var ändå någorlunda överens om låtarna och sen lyckades vi efter mycket om och men äta mat från kryddan. Jag älskar kryddan Imma move in there.
 
Efter maten lyssnade vi på echo and the bunnymen, som pappa hade valt, och då...ja då tramsade vi nog mest. Till exempel om att vara en power baby (vad nu det är) och "happy death men!" som jag inte kunde sluta utropa at any given moment. Vi hann också äta glass och prata om att faktiskt kunna tänka långsiktigt, hur olika vi relaterar till musik och hur frustrerande det är och, såklart, en sjuhelvetes massa om cirkelen. Jag tänker så ofta på när Annoushka sa åt oss att sluta prata om den, för "ni har en hel kväll att prata om den nästa helg", och jag och Robert samtidigt sa "det räcker inte!" Det gör det ju inte! It's never enouuugh! Säger jag som inte har lyssnat på wasp än. Så vad har jag gjort? Om ni gissar "sovit" så har ni rätt. sovit och vilat och mått ganska dåligt tyvärr och mest typ försökt vara en person. Men snart ska jag ha lektion sååå that's a thing? Huuur ska jag kunna vara lärare när jag mår så dåligt jämt detta är en fråga verkligen. Så, vi ses kanske imorgon, detta vet ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0