Att du bara kan, efter allt

Rubriklåt: Efter allt med Shirley Clamp, en av ebs bra låtar och också sant, fast jag menar tvärtom
 
Jag vill bara kika in såhär på natten och berätta en grej:
Jag är väldigt stolt över Emma Black. Eller ja, över oss båda. För liksom...så många år gick vi runt och kämpade utan att förstå varför och med vad. Vi hade ingen att luta oss mot, ingen som förstod eller ens visste. Vi bara...kämpade. Vi trodde liksom lowkey att vi var psykotiska och bara...levde med det? Sjukt för fan att vi inte helt kollapsade! Men det gjorde vi inte. Vi fortsatte och det gick tamigfan ganska bra för oss. Och nu har vi någon som älskar oss, som backar oss och tar hand om oss. Vi har vänner som vill vara vän med oss båda, som inte bara vet utan förstår. Och det är för att vi låter det hända. Vi tar oss själva på allvar. Jag är riktigt jävla stolt över det. Att vi bara kan, efter allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0