Det är dags att lägga på, men att stanna känns så rätt

Rubriklåt: Som jag hade dig förut med Melissa Horn och Lars Winnerbäck, som tolkades igår och är en mycket bra låt
 
Haj haj! Vi lyssnar på mord och dricker te, som man bör, och funderar på hur mycket mat vi orkar laga idag. Inte i kvantitet alltså utan mer i energinivå. Det ser mörkt ut för fisksoppan kan jag ju säga. Men blåga orkar jag, till exempelt om så mycket bättre igår! Här är mina tankar:
-Inget bra avsnitt det här. Många tråkiga framträdanden tycker jag.
-Melissa var ju bra, men inte jättespännande. Tyvärr.
-Kul att Kasper är med (eller Karsten som mamma trodde, det är danskt mamma), han är en festlig typ. Hans tolkning var okej.
-Cherrie var absolut bäst, vet inte om det är listmaterial men kanske.
 
Efter denna upplevelse åt vi glass och pratade och läste och höll på, och sen sov vi som stockar till långt in på dagen för det behööövde vi. Idag har vi mest drällt, men också varit i Kista och handlat en massa mat. Vi ska till exempel göra potatismos i veckan, spännande del av relationen tycker jag! Hon verkar inte ha så starka åsikter, vilket är tur för det har jag, och hon vill inte ha muskot i som andra sjuka människor jag känner (hej Lilla). Och det är det som har hänt, ses vid annat tillfälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0