Ge mig en eld, jag vill bränna broar

Rubriklåt: Vals till alla idioter med Navarra, från veckans cirkelskiva
 
Nämen hej hallå min rygg gör så jäääävla ont hörni! Eller alltså själva smärtan är ganska lowkey men den är så störig. Är så oerhört trött på detta möget. Men jag ska få ur mig lite blogg, om till exempel igår när vi var hos Stellas pappa! nej, inte opappa, ta det lugnt. Jag menar Jonas, läraren som basically adopterat henne, och hans tjej Jenny. Det var så mysligt! Deras katter jamade lungorna ur sig, vi fick lax med fancy tillbehör och berättade så många anekdoter. Det blev trekanter på konferenser, sjukheter på finlandsfärgor, barn som verkligen borde få gå i särskola men inte får det, bråk om papper och pennor (låter töntigt men var så sjukt) och en hel massa annat. Vi fick glögg och pepparkakor och pratade mer om till exempel katters egenheter, syntolkning, att vara mer funkis än man egentligen är och annat jox, så himla lätt att prata med dem! Fast jag satt på en bänk hela kvällen så min rygg höll fan på att gå av. Sen åkte vi hem (jag gjorde min tvärbana-debut, lol att man måste blippa kortet på nån moj på stationen? Hur ska man ens hitta mojen?) och efter podd och fnitter sov vi.
 
Idag har jag sovit otroliga mängder och tittat på skräp-tv med min tjejbo mest. Vi såg också nya avsnittet av knutby-grejen, som var riktigt obehagligt och fick oss att prata om hur lite jag fattar sexscener, för jag vet inte vad som syns på film och inte. Tycker det är så oklart hur mycket sex som liksom är på riktigt eller vad man ska säga. Typ inget, vet jag ju, men ändå oklart! Men det är vad som har hänt sen sist, och imorgon åker vi till Skåne woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0