Hon hette Sandra, var inte som de andra, hon var helt wild

Rubriklåt: Kyss med Daniela Rathana, en så jävla bra lesbisk banger som var med på quizet igår!
 
Hallå och hej från min ontiga ontiga rygg och jag! Vi tittar på todd via Stellas supermobil som ger oss allt internet vi kan önska. Men vår nya router är framme nu så vi kan hämta den, wooop! Och igår var vi på musikquiz! Det var svinlångt till stället tyvärr, men vi kom dit till slut ändå och när jag kom in spelade de Garry Numan så jag blev jävligt hype. Tyvärr visste inte bara jag att det var han, utom en lady vid vårt bord hade redan skrivit det. Kiti hade bjudit dit oss, så hon och en tjej som hette Eva väntade på oss och hon var så jävla skillad! Hon och jag kämpade på, mest hon men jag kunde en hel massa jag med och quizet var så kul och svårt! Skulle typ gå över lik för att få hålla i det, men bara att vara med funkade. Och vi kom tvåa! Wiiii! Vienna var med och också rubriklåten som jag sa, så allt var hypigt, förutom att Kiti mådde jättedåligt och fick åka hem :( men som sagt kom vi tvåa ändå och sen åkte vi hem. På vägen hamnade vi i en intensiv diskussion om hur fan broar funka (jag känner att jag måste ta upp detta med Annoushka för hon skulle förstå mig!), åt kexchoklad och pratade om transpersoner och sånt.
 
När vi kom hem drack vi te och babblade, och sen sov vi som jävla stenar. Och idag har vi lyssnat på ett vidrigt mord, alltså värre än vanligt, och gjort en av de tramsigaste sakerna ever: Räknade ut hur många flashback-avsnitt som är döpta efter respektive ladys prata. Ja, vi är sjuka i huvet. vi har inte ett fullständigt svar än, men vi återkommer! Och nu lyssnar vi på tramsiga låtar och Stella ska snart hämta vår router, hype!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0