I know forever don't exist, but after this life I'll find you in the next

Rubriklåt: Finding you med Kesha, som vi hörde i onsdags när vi fixade mat
 
Hallå från glada memma! Det är en bra dag idag har jag bestämt och de flesta dagar är faktiskt bra nu. I onsdags efter blogget var bra till exempel, då gjorde Stella sin kickass kyckling och vi lyssnade på Kesha och hade en flamsig kväll. Vi chockades av sjuka meningar om ärtsoppa (svårt att förklara), pluggade körkortsteori med mycket knäppa dialekter och hade allmänt väldigt mysligt.
 
Igår sov jag som en bäb medans Stella var på sjukhuset och sen sov hon i sin tur medans jag lyssnade på country och hade det bra. Men sen åkte vi iväg för dubbeldejt! Vi träffade ett annat lesbiskt par, Filippa och Lovisa, och drack öl och hade det bra. Filippa lärde oss allt om damfotboll och lesbians (allt var det såklart inte), vi skrattade åt dryga saker vi sagt, vi köpte plockmat och pommes, Stella berättade om sjuka kollegor hon haft, vi fick höra starka lesbiska historier och folklig tv med flator i, hör ni hur bra detta var eller? Stella fick en alkoholfri drink för att bartendern tyckte det var för tråkigt för henne att dricka läsk, jag drack suröl, vi hatade folk på tinder som söker tredje part och vi hade så jävla trevligt. Vi kom hem och sov efter ett tag, och idag har Stella gjort sitt teoriprov (jättetidigt, men jättebra!) och vi har sovit i omgångar. Men snart ska kul saker hända, är så hype på den här helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0