I know you're afraid of becoming your own ghost

Rubriklåt: You don't get to go med Amanda Shires, en svinbra låt som jag hörde på tåget idag
 
Hallå hallå från Lund! Vi ligger på varsin luftmadrass och lyssnar på flashback och ska snart sova. Jag frågade Stella om hon ville hälsa blågen nåt och hon sa "hej! Ät paradisaskar, för det är dott!" jag håller fan med. Det har vi inte gjort, tyvärr, men vi har haft det bra ändå. Stella har varit i sklolan och efter lite fix och don hemma åkte vi tåg. Jättelänge. Det gjorde fruktansvärt ont i ryggen och vi hann inte köpa mat på stationen, så vi fick äta kanelbulle och polly från tågets krog. Så jag tryckte in polly i käften, lyssnade på all min bästa country och härdade ut, vilket ändå var överlevligt men varken jag eller Stella var på topp. Men vi kom hem till mamma och pappa och där fick vi köttbullsmackor (mummms) och och pladdrade lite. Mamma visade knäppa låtar för Stella, pappa hade köpt jacky chokladpudding (!), jag och mamma jämförde smärta (hon vann) och alla var konstiga som vi alltid är. Så, en liten mellandag, men nu blir det ju såna där kul Skåne-inlägg med innehåll. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0