I will learn to be like them, strong proud and hated

Rubriklåt: Wolves med good harvest, en amazing låt som vi hörde i den lika amazing stråk-listan igår
 
Hallå från mig och min onda rygg! Den gör jätteont och jag vill typ kräkas :( fast nä det har kräkts tillräckligt här idag, valfri katt gick totalt loss imorse och spydde på minst två olika ställen. Spontant tänker jag skylla på Jossan men oklart varför. Om jag lyckades trampa i båda spyorna när jag skulle på toa: jadå! Mår prima! De är borta nu obs.
 
Och ja nä vi har väl inte haft det så jättebra på sistone. Men vi har försökt! Vi har kramats och hanterat våra lives och druckit massor av chai med mölk och honing i, men också mått ganska dåligt. Jag försökte peppa upp oss med matlagning och fioler igår men det blev mer sämre än bättre tyvärr. Det blev i alla fall potatismos, det kan man inte säga nånting om! Det blev ganska bra, men inte perfekt, vi jobbar påre. Och en annan bra sak som har hänt är att Stella har fått en ny boendestödjare! Hon kom igår och var väldigt rimlig och kunnig, om än lite tyst vilket freaked us out. Men jag tror verkligen att detta kommer bli bättre! Och nu är Stella på väg hem från körlektion och jag lyssnar på witch, please som pratar om ifall Rita Skeeter är transkodad (100 % yes) och har det bra. Det är en otroligt snygg ickebinär gäst i detta avsnitt. Kan jag sluta älska alla ickebinära nej det kan jag inte det går inte såååry! Men ja, detta är ett klassiskt tråkigt blogginlägg, flåt gänget, ska göra roligare saker imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0