If we're stuck on this ship and it's sinking, then we might as well have a parade

Rubriklåt: Love ire & song med Frank turner, från veckans cirkelskiva
Tilda: Jaa men jag tänker alltid att du har tröttnat haha! Och jaa, hoppas nån tolkar she också! Such a jam
 
Hallå hallå jag är hemma! Vi sitter i soffan och tittar på todd och Ester spinner på sin moders mage. Men nu fick modern i fråga en polygrip av mig och hon kämpar med sin stora fiende, skruven från helvetet. Det är inte lätt för henne. Men ja, igår kom jag ju hem och herregud vad glad jag var! Där lyssnade vi på nya flashback och sen fixade vi sallad och lyssnade på Frank för jag var tvungen att komma ihåg låtarna nu när jag har gett dem i cirkelen. Salladen blev god (det var melon i den!) och sen åt vi chokladpudding med grön grädde, för det måste man på halloween, och tittade på både nya Felix och en ny video om vår favorit-creepy man från our new boy walter (inte så ny för mig men ny i vårt youtuber-stall). Vi skrattade massor och pratade och var allmänt jävla lyckliga över att vara på samma ställe igen, och sen somnade vi i tid sjukt nog.
 
Idag har jag viiiilat! Bara! Jag har också dansat till norsk skitmusik, peppat Stella när hon tentade (det gick jättebra) och nu kämpar Stella med skruven, kattorna äter (så jävla skönt att vara med kattorna igen!) och snart ska vi fixa mat. Ses kanske imorgon vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0