Ni har hittat nånting fint och ni borde få ha det så, för det finns nästan ingenting kvar i världen ändå

Rubriklåt: Vadfanärdetmedmig med Nadja Evelina, en av mina favoritlåtar från i år som jag hörde på tåget idag
Tilda: Alltså jag gillade inte låten så mycket sen :( liveversionen de visade i programmet var mycket finare, denna var så storslagen på nåt sätt? Men ja Peter gjorde den bra!
 
Hallå från min egen sääääng! Stella sover bredvid mig och Sherlock vid mina fötter, precis som det ska va. Men jag ska berätta om sista kvällen i Lund, och då åt vi till exempel sushi / lax. Då mår man dammit! Vi såg också en av de bästa filmerna ever, the holiday! En så sjukt myslig film <3 så då mådde jag svinbra och allt var gosligt. Sen sov vi som stockar och idag har vi mest åkt tåg, känns det som. Då tittade jag på nashville, som jag nu har på min data woop! Mycket nice att kunna titta på det men också hoppa över störiga bitar. Vi kom hem (!) och har kramats, vilat, tittat på Felix, gosade med kattorna och hade väldigt bra tider. Och nu har jag lyssnat på en massa country och haft det bra, lol vad är detta för formuleringar Emma hur mår jag? Nä, nu får jag sova detta går ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0