Nordvästra, vi är de ni hatar att ni älskar, kommer galopperande på hästar

Rubriklåt: Nordvästra med Imenella eller "hästlåten" som vi kallar den, för Stella tycker det är jättekonstigt att hon sjunger om det. Det tycker jag med men it's a bopp så jag inte bry!
 
Hallå från sängen! Det gör inte så ont i ryggen när jag ligger ner, så jag gör mycket av den varan just nu. Det är ju inte så olikt mitt vanliga liv, men ändå. Men jag ska blåga om min dag igår efter att jag lämnade er, och vi hade en väldigt bra tid. Most importantly så fixade vi en del hemma, till exempel satte Stella upp en massa tavelkrokar så vi kan drämma upp en massa av mina tavlisar! Så snart hänger dem uppe och man kan se att jag bor här! Vi blastade flyttlistan med skratt åt rubriklåten, supersjungande och en massa låtar där jag bara flinade för jag är så kär och töntig lol. Jag packade upp lite flyttgrejs som blivit liggande, köket fick sig en omgång och sen föll vi ner i soffan och åt maxmat med stor pasion. På kvällen drällde vi, såg på Felix såklart, googlade ganska orimliga saker och hade det bra. Och idag har vi föga förvånande sovit och chillat, men vi ska iväg på äventyr i afton och Stella pluggar faktiskt nu woop. Jag ska nog lyssna på en podd och sen en cirkelmix, tror jag. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0