Skriker hur kan du inte fatta, tydligt att nånting inte klaffar

Rubriklåt: First aid kit med Myra Granberg, en riktig dänga som jag lyssnade på igår
 
Hallå från tåget! Jag är ordentligt trött på att sitta här, men snart (om en timme) är jag framme och sen kommer jag heeem. Jag längtar såååå myckeeeet! Till min tjejbo och kattornaaaa! Men jag ska prata om min sista Skåne-dag, och då sov jag som en bäb hela förmiddagen vilket jag absolut behövde. Sen åt jag jättegod panerad fisk från stäket, chillade, åt drömtårta som mamma hade bakat (per my request) och hade det oerhört trevligt. Och sen på kvällen var det dags för bokklubb! Jag åkte till en bokklubb som en av mammas kompisar har (mamma är inte med alltså) och där hade de läst min bok, så jag pratade med dem om den. vi åt otroligt god lax- och kronärtskocka-soppa med svingoda krutonger i (!) och sen skånsk äppelkaka (som inga skåningar har hört talas om) och pratade om hibiskusar, stockholmare och säkert en massa annat. Och sen pratade vi om boken och det var så himla kul! De hade bra och intelligenta frågor och kul tankar och det var så kul! Och nu är det idag, jag har sovit och ätit lunch med pappa på asian express och sen har jag åkt tåg i femtioelva år. Ta mig härifrån jag vill sträcka på mig snart aaa! Jaja, ses hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0