Släpp mig var som helst, jag tror jag hittar hem

Rubriklåt: Tror jag hittar hem med Lars Winnerbäck, som vi hörde idag när maten lagades och det känns faktiskt typ så
 
Hallå hej från trötta memma! Förstår inte varför vi sitter uppe men nu är det så. Och det är ju tur för då kan jag blåga, och igår efter blogget tittade vi på knutby-serien (stora trauman fick vi) och installerade en vattenfontän som vi fick av en tjeja. Så nu har de två! Fast de har inte riktigt blivit okej med den andra än, tyvärr.
 
Sen blev det inget sov för mig förrän 08:30, så jag var vaken och till exempel lyssnade på nya swift-låtar som gav mig oväntat många känslor och och hade det bra trots ryggont. Jag fick sova några timmar till slut och sen har vi haft en så bra dag! Vi åkte till Kista och åt på McDonalds och köpte vin till festen imorgon. Jag gav Stella uppdraget "hitta ett vin med en rolig flaska som kostar mindre än 100 kr" och hon hittade ett vin med en ren på! Det ska bli spännande! Sen fikade vi och jag fick äntligen dricka chai-latte som jag tjatat om oerhört länge. Mummms! Vi köpte stora mängder cola och tog oss hem och här har vi ätit mystiska köttbullar med nudlar (kul rätt ändå), tittat på deppiga dokumentärer om mördare (genuint så sjuka grejer såg vi, usch!) och skrattat oerhört mycket åt trams som "gamla pojkar" (tydligen en rolig formulering) och annat tramsigt. Just exakt nu hamnade vi till exempel i ett samtal om sexställningar, där vi kom fram till att jag är totalt okunnig om hur analsex fungerar tydligen. Det är mycket jag inte förstår! Häromdagen råkade jag till exempel säga att statyer inte kan ha kläder på sig. Så i mitt huvud är tydligen alla statyer nakna? Okej Emma rimligt. Så, tack å hej ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0