Still the hardest thing I ever had to do was stand up straight and try to love you

Rubriklåt: Hennessee (så kan det omöjligt stavas men ingmar tyckte det lät rätt) från nashville
 
Hallå från vårt internetlösa hem! Jag har fått lite hotspot-internet från min tjejbo, så nu ska jag blåga om vårt lilla life. Igår sov jag som en sten i princip hela dagen, för det behövde jag verkligen, men på kvällen gjorde Stella en svingod broccoli- och potatissoppa, muuums, och vi såg nya knutby-avsnittet. Daaaamn that shit is the worst. Så jävla mycket mörker och lögner och viderheter. Men orimligt bra är det. Och sen såg jag en otrolig mängd nashville, som tur är när internet försvann idag. Sherlock kastade nämligen ner routern i golvet så att sladden gick av. Hur är det möjligt: ingen vet. Så vi ska få en ny inom några dagar och tills dess lever vi i en mörk tid. Tur att vi ska ut ikväll så det händer nåt lol. Så nu tittar Stella på lyxfällan och jag på nashville såklart, och ska se om jag kan lyssna på slayer innan vi åker. Annars blir det antingen sent inatt eller imorgon. Förlåt :( men vi ses imorgon blogg-gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0