The boys I kiss don't know my name, the tears I cry all taste of blame

Rubriklåt: Saturday night med Natallia Kills, en brittisk dänga vi hörde igår och som Lilla bestämde skulle bli rubrik
 
Hallå, idag är det från stora soffan! Stella och mamma tittar på british bake off och jag sitter mest och mobbar alla deltagare för jag är väldigt produktiv och trevlig. Men igår vad jag åtminstone iväg, för vi åkte till Lilla! Vi försökte, få ut bilen ur garaget, men det ville den inte, så vi fick låna mormors bil. Men till slut kom vi fram och fick krama sönder en liten syster och ha det bra. Öl dracks, pladder pladdrades och sen köpte vi pizza. Den var lite deppig, för den smakade kanel (lol va?) men ändå okej, och sen lekte vi en eminent lek: gissa fråga tänka fast med Felix-personer! Det var jätteroligt och jättesvårt! Vi gissade jättedåligt och skrattade mycket åt tramsiga uttal, och dessutom åt vi chokladpudding och drack bubbel! Då mår man hörni! Högtalaren pajade, så brittiska listan fick gå från telefonen bara, men vi hade kul ändå och vid 23 tog vi en taxi hem.
 
Idag kom mormor och Sara på lunch, och vet ni vad? Nu har Sara och Benjamin bokat sitt bröllop! Iiiiiiii! Men lunchen var myslig och vi pratade musikaler, mormor försökte smörja den gnälliga dörren med smör (det gick obra) och vi var knäppa i huvet som vanligt. Sen har vi chillat, fikat och tittat på great british bake off som jag sa. Ändå en trevlig tid. Ses imorgn, kanske hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0