We live in a generation of not being in love and not being together

Rubriklåt: Doing it wrong med Drake, från veckans cirkelmix och lätt hans bästa låt
 
Hallå hej jag har ont i min rygg! Någon får gärna banka på den för den är helt paj just nu :( men vi dricker chai-te (som vi fick i från team osby woop!) och lyssnar på mord, så det funkar väl det med. Och vi har haft det mysligt. Igår till exempel såg vi de två första avsnitten av den nya knutby-dramatiseringen! Den var riktigt pangbra! Den fick oss att må riktigt dåligt, men skådespelet var off the charts och Amy freaking Diamond var meeed! älskar henne! Så, bra kväll, dessutom åt jag apelsinchoklad och det är ju jävla gott hörni. Det tycker inte Stella för hon är knäpp!
 
Idag har Stella varit i sklolan och läst retorik (hype!) och jag har sovit, tvättat och haft det bra. Sen har vi (hon) lagat den omtalade fisksoppan och vi hamnade i ett lååångt samtal om barn, sociala medier, grooming och vad vi tycker är rimlig barnuppfostran i sammanhanget. Svårt fan! Och nu är det visst kväll igen och vi ska sova som bäbar, och imorgon...händer inte heller särskilt mycket. Det borde hända mer! Kom hit och häng med maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0