You did what you did to me, now it's history I see

Rubriklåt: Big in Japan med Ane Brun, original av alphaville, som vi hörde idag och det var ett mysigt mode
 
Hallå hej jag är hemma igen! Vi tittar på Felix och knäppar oss, för det är klart vi gör, och jag har haft en så goslig tid hos Onna! Vi läste en otrolig traumabok, så jag skrek av chock och äckel lite hela tiden. Hon lagade kött och potatisgratäng som var jättegott och senare på kvällen kom Kiti för att hänga lite. Vi peppade nya spellistor (alltid!) och var arga på svin som vanligt, och efter lite mer läsning sov vi.
 
Idag var det pannkaksfrukost-dags! Kiti och barnen kom och vi åt och tramsade en riktig massa. Lee vann våra hjärtan genom att plötsligt utbrista "ge mig mer mjölk jao!" och det resulterade i en hel del knäppigheter. Efter pannkakorna lekte barnen bland annat "hoppa på Emma", "hundarna äter upp oss alla", "rädda gosedjurskatten från att drunkna och trösta den när den är rädd" (Luna var den sötaste ever i denna lek) och lite allt möjligt sådär som de gör. Vi andra lyssnade på mysliga låtar och haft det bra, och efter lite mer traumaläsning åkte jag hem till min tjeja. Och nu måste jag titta på så mycket bättre, vi ses gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0