All ye maidens heed my warning, never trust the hearts of men

Rubriklåt: Little sparrow med dolly parton, en otroligt bra låt som jag lyssnade på idag och ba holy shit vad bra den är! we stan manshat, stämmor och fioler
 
Hallå och hej idag är jag glad! Jag vet inte varför, jag bara är det. Stella lagar mat och jag ska snart joina henne, men jag ska blåga först. Och igår firade vi Stellabella med att äta på restaurang! Vi mötte upp en Onna och åkte till hornstull för att äta på donut-stället. Där åt åtminstone jag fish and chips (så gooottt) och vi pratade om ekonomi, våra sanslöst tomma helger och säkert en massa annat trams, jag minns faktiskt inte. Sen var det efterrätt och fucking donutsen var slut! Men vi åt chokladfondant och det var det seriöst godasteeee. Älskar den skiten. Sen tog vi oss hem och Stella hade ont, men vi hade det ändå ganska bra. Idag har hon haft skola och jag har bara legat i sängen för det är jag värd. Jag har lyssnat på låtar om mord, för jag älskar låtar om mord, och pratat med Lilla. Henne ska jag träffa om en vecka! Japp om en vecka åker jag till Lund och träffar alla. Vill ni träffa mig? Hojta för fan! Nu ska jag hoppa in i köket och störa min tjejbo för det tror jag hon gillar.

Kommentarer
Postat av: Annoushka

Vill gärna träffa dig men är ju tyvärr borta hela helgen. Kan du på torsdag kväll?

2021-10-22 @ 06:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0