And if you don't love me now, you will never love me again

Rubriklåt: The chain med fleetwood mac, från veckans cirkelskiva
 
Hallå från felixhänget! Jag är hungrig, så jag ska snart styra upp så att vi ordnar lite mad i detta hem. Det blir festligt. Mad blev det igår med, som jag sa, nämligen korvstroganoff! Eller "korvstråg" som vi säger. Det blev fan en tio av tio stråg! Mummms! Sen åt vi godis (Stella fick rabatt för hon fyllde år, wooop!), tittade på en dokumentär om en våldtäcktsman med en massa brittiska boys (ibland förstod jag legit inte vad de sa) och hanterade Stellas ont som bara fortsätter onta. Men nu är det okej säger hon.
 
Idag var Stella och träffade en advokat (inget farligt obs), men boendestödet dök upp innan hon kom hem så det var lite stelt. Vi kämpade på ändå och hade det bra, och sen kom Stella hem och vi har vilat. Jag har läst på en massa om musik, som man gör, och Stella har pluggat till teoriprovat genom att skrika frågorna till mig med knäpp röst. "kööör!" var mitt svar på många frågor. Det var ibland rätt. Så, vi har det bra, tvätten tvättar och snart ska vi äta mat och vara vuxna personer. Ses när sånt jättetråkigt har hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0