And the girl in the corner that no one ignores, cause she thinks she's the passionate one

Rubriklåt: Ballroom blitz med sweet, som vi hörde igår och jag och Stella dansade till
 
Hallå från mitt mysliga hem! Här är det häng och gos hela tiden och precis kom Onna så nu är det maximal gosfaktor around here. Och igår blev en så bra kväll! Vi lagade Stellas berömda kyckling med en massa rotfrukter och grejs. Vi lyssnade på brittiska listan såklart, drack cider och hade intensiva diskussioner om att skamma folk på twitter och vilka sorters twittrare vi ogillar. Och efter mat och när bubbel druckits med stor passion var det dags att höra den nya grace-skivan! Spännande! Jag var ganska skeptisk till den, tyvärr, men ett par låtar var riktigt bra och Ben spelade allehanda instrument riktigt jävla bra. Och så kul att lyssna med mina bästa! Vi köade sen bra låtar som vi hört på sistone och testade nya låtar på varandra, och efter lite deeptalk om self worth och sånt gick vi och la oss. Och som vi sov! Maaaaassssaaaa sov! och idag har vi ätit frukost / lunch och tittat på Felix, och nu ska vi baka bullar! Hype!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0