Du kan inte tycka vad jag tycker att jag tycker

Hallå hej jag har inte tid att blåga! men imma do it anyway för jag vill. Med en icke-låt-rubrik, sjukt! Den sades i osby, för där var jag igår. Jag åkte upp på ett jättetrångt och jävligt tåg, men när jag kom fram var det trevligare, för vi åt på hotellet! Deras hamburgare är off the charts och deras aioli är ännu mer off the charts. Vi fick höra en jättejättesöt liten tjej (vill adoptera hennnne), pratade om nytt i blindvärlden (jag tyckte att en person skulle bli buksvåger med sin mamma, det tyckte ingen annan) och skrattade åt diverse grejer. Vi åt fantastisk chokladfondant (!) och sen gick vi hem till dem för bubbel (för vissa) och musiklyssning. Det blev konstiga låtar som vanligt, vi tramsade om rubriken (sagt av Annoushka om mig) och jag och Annoushka var otroligt tramsiga. "Det är bara att låta er hålla på tills ni tröttnar", sa Robert när vi fick ett orimligt skrattanfall...men nu minns jag fan inte åt vad? Hjälp mig i kommentarerna eller nåt, vad var det om? Och efter mycket fejk-danska och annat trams somnade vi, och som jag soooov!
 
Lite för kort tid tyckte jag själv, men vaknade gjorde vi och åt frukost och jag fick lära mig om konsten smartphones! Det är ju jättesvårt :(( särskilt att skriva, för jag liksom...kan inte tänka mig ett tangentbord när jag inte håller fingrarna rätt? Korkad, är jag, men jag lärde mig vissa saker i alla fall. Och sen åkte jag hem, efter lite cirkelprat (såklart!), och nu sitter jag här och ska gå ungefär nu gissar jag. Men inatt ska jag sova herrejävlar jag längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0